Zarządzaj magazynem i wystawiaj faktury

obsp_logo_4inclusive

Obsługa Sprzedaży ObSp® umożliwia sprawne wystawianie faktur i efektywne zarządzanie magazynem w firmie każdej wielkości!

Obsługa Sprzedaży ObSp - wypróbuj bezpłatnie 60 dni!

Cena od 299,00 zł netto | Sprawdź pełen cennik

Zamów indywidualną ofertę dla Twojej firmy

Zostaw nam swój numer – oddzwonimy i przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę.

Zamów program

Obsługa Sprzedaży ObSp® – Zalety

Korzystna cena już od 299zł

Eksport plików JPK!

Prosty i intuicyjny interfejs

Łatwość obsługi

Współpraca z KsH i KPiR

Współpraca z KPiR i KsH

Opinie Klientów

“Korzystamy z programu KPiR+RP. Program nam się bardzo podoba. Sprawy finansowe są dla nas bardzo ważne, podobnie jak wszystko co jest związane z pracownikami. Program jest bardzo łatwy i szybko się go można nauczyć.”

Cech Rzemiosł Różnych w Żninie

Cech Rzemiosł Różnych w Żninie
“Korzystamy z programu ObSp i KPiR oraz mamy podpisaną stałą umowę serwisowa. Z programów jesteśmy bardzo zadowoleni. Nasza księgowa sama się uczyła obsługi programów Varico, ponieważ są bardzo łatwe i dość intuicyjna. Bardzo podoba jej się księgowanie faktur korygujących, ponieważ w momencie księgowanie od razu pokazuje do jakie faktury jest korekta. Jeżeli chodzi o obsługę serwisową, to również jesteśmy bardzo zadowoleni. Obsługa jest sprawna i zawsze na czas. Nigdy nie jesteśmy pozostawieni sami sobie jak pojawi się problem.”

Anez

“Jesteśmy bardzo zadowoleni z całej współpracy na przestrzeni ponad 20 lat.”

Wspólnota Mieszkaniowa Domów Parterowych przy ul. Monte Cassino

,,Jesteśmy z Wami od wielu lat i tak nam się spodobały programy, że nie chcemy nawet zapoznawać się z innymi. Szczególnie podoba nam się bliski kontakt oraz to, że z każdym pytaniem mogę się do Was zwrócić. Jeśli chodzi o sam program bardzo nam się podobają szablony w KPiR, które znacząco przyspieszają pracę, a nie każdy program ma takie możliwości.”

BT “POLMITUR” Adam Mike

,,Bardzo dobrze współpracuje się nam z Varico, dlatego polecamy Was wielu firmom i nadal będziemy polecać. Wszystkie poprawki i nowości są zawsze na czas także chylimy czoła za terminowość i skrupulatność. W programie najbardziej podoba nam się funkcja skrótów klawiszowych, które pozwalają uniknąć klikania i otwierania wielu okienek np. przycisk F8 przenoszący od razu do VAT-u. Jednym przyciskiem można od razu otworzyć potrzebną operacją. Bardzo podoba nam się Przyjazna Faktura i BARDZO żałuje, że nie ma więcej chętnych firm i nie wszyscy chcą to wprowadzić. Uważamy, że to świetne rozwiązanie bardzo ułatwiające i przyspieszające pracę, w skrócie wzorowa innowacja, rozwój i ułatwienie. Mamy ogromną nadzieję, że będzie się to rozwijać.”

Biuro Rachunkowe “FISKUS”W.Kapłon

,,Jesteśmy bardzo zadowoleni z korzystania z Waszego programu. Pracę bardzo ułatwia nam funkcja pobierania danych z GUS przy wprowadzeniu nowego klienta.”

Usługi Księgowe Marta Romaszkiewicz

,,Jesteśmy z Wami od 23 lat. Najbardziej zadowoleni jesteśmy z łatwości w obsłudze programu i porządku jaki w nim panuje tzn. że jest intuicyjny i posiada wszystkie potrzebne funkcje.”

METLAND Anna Kochman

,,Jesteśmy zachwyceni i programem z współpracą z Waszą firmą. Wiele razy mieliśmy propozycję i możliwość zmiany, ale absolutnie nie wchodzi to w grę. Mamy z Wami świetny kontakt, a co do programów to nigdy nie pracowaliśmy  na lepszych. Wszystko szybko się księguje, programy są intuicyjne, można skorzystać z dodatkowych formularzy dzięki VPF. Szczególnie podoba nam się możliwość, że w każdej chwili możemy otworzyć i zmienić coś w książce z poprzednich lat. Szczególnie przydaje się to w razie jakichś kontroli.”

Biuro Rachunkowe “EKSPERT” Elżbieta Skibicka

“Jesteśmy biurem rachunkowym znajdującym się w Swarzędzu. Zajmujemy się prowadzeniem ksiąg przychodów i rozchodów, ryczałtów i kadr wraz z Zusami. Firma Varico® zaoferowała nam oprogramowanie księgowe KPiR® łącznie z obsługą kadr, z którego jesteśmy zadowoleni, ponieważ jest ono łatwe w obsłudze. Skorzystaliśmy również z możliwości podpisania dodatkowej umowy na serwis oprogramowania, z zawarcia której jesteśmy zadowoleni i gorąco polecamy.”

Biuro Rachunkowe Roman Olejniczak

“Biuro Podatkowe istnieje od 1993 roku. W miarę rozwoju firmy i wzrostu liczby klientów koniecznością stała się komputeryzacja biura. Wybraliśmy program KPiR® i RP firmy Varico®, z którą współpracujemy już od 10 lat. Oprogramowanie, z którego korzystamy w pełni zadowala nasze oczekiwania, jest przystępnie i przejrzyście napisane, a co najważniejsze na bieżąco aktualizowane. W 2004 roku zawarliśmy z firmą Varico® umowę serwisową, która wykonywana jest fachowo i rzetelnie.”

Biuro Podatkowe Andrzej Kończal

“Przejście na wersję Windows wiązało się z pewnymi obawami, lecz dzięki pomocy Pana Adama Polkowskiego i pozostałych pracowników Varico udało nam się sprawnie zmienić oprogramowanie na nowocześniejsze. Serwisanci są zawsze chętni do pomocy i odpowiadają na wszystkie pytania naszych pracowników.Chciałabym podziękować za dotychczasową współpracę i polecić oprogramowanie Varico jako funkcjonalne, proste w obsłudze i zawsze zgodne z obowiązującymi zmianami prawnymi.”

ALFA & OMEGA Małgorzata Heiler

“Program KsH® firmy Varico® jest przede wszystkim prosty w obsłudze. Daje też wiele możliwości tworzenia różnych zestawień. Ale największą zaletą tego programu jest posiadanie ułatwiających księgowanie szablonów. Dzięki nim księgować może każdy, nawet osoba niewiele znająca się na księgowości. Szablony znacznie skracają również czas potrzebny na wpisanie dokumentów do księgi. Autorzy programu czuwają nad zmianami w prawie podatkowym, co uwidacznia się w często pojawiających się aktualizacjach dostępnych w Internecie.”

CELKOM Cecylia Urbańska

,,Szkoła Języka Angielskiego i Niemieckiego współpracuje z firmą Varico® z siedzibą w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 77 od 2002 roku. Korzystamy z programu “Księga Handlowa KsH®” plus program kadrowo – płacowy.Jesteśmy bardzo zadowoleni z funkcjonalności tych programów. Firma Varico® dba również o szybką aktualizację, co umożliwia pozostawanie na bieżąco z przepisami prawnymi. Pracownicy Varico® służą rzetelną i fachową pomocą przy obsłudze programów.”

Szkoła Języka Angielskiego i Niemieckiego sp. z o.o. Irena Talarowska

,,Z firmą Varico® współpracuję od paru lat i to z dużą przyjemnością. Zatrudnieni w tej firmie pracownicy są dobrymi fachowcami i bardzo otwarci na wszelkie uwagi dotyczące programu. Zawsze mobilni i chętni do pomocy przy jakichkolwiek problemach. Firma moja korzysta z programów Książka Przychodów i Rozchodów KPiR®, Rozliczenie Płac RP oraz Księga Handlowa KsH®.”

Grażyna Kupczyk

,,Nasze wydawnictwo jest użytkownikiem programów Varico® od 2003 roku. Jesteśmy bardzo zadowoleni z funkcjonalności tych programów głównie ObSp® i KPiR®. Wyrażamy też pozytywna opinię na temat współpracy z serwisem, który zawsze służy nam swoja pomocą.”

Wydawnictwo Literackie Parnas

,,Jesteśmy firmą branży odzieżowej, która zaopatruje rynek krajowy oraz rynki krajów Europy Zachodniej. Od roku 2000 jesteśmy użytkownikiem programu ObSp® – Pojedynczy magazyn. Stwierdzamy, że jest to program intuicyjny, łatwy w obsłudze oraz dobrze spełniający swoje zadania. Wsparcie serwisowe firmy Varico® jest kompetentne i skuteczne.”

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SEDO Beata Urbańska

,,Od wielu lat do naszej pracy wykorzystujemy oprogramowanie firmy Varico® t.j. KsH®, RP i ObSp®. Programy te w pełni wyczerpują potrzeby naszej jednostki. Możliwość importu danych z ObSp® i współpraca z programem Płatnik pozwala na znaczne ograniczenie czasu pracy i zmniejszenie kosztów działalności, a bieżące aktualizacje programów księgowych i wysoka jakość usług serwisowych czyni naszą pracę bezpieczną.”

Federacja Stowarzyszeń Naukowo – Technicznych NOT Hanna Melosik

,,Biuro Rachunkowe ANNA’91 prowadzi wszelką księgowość (w tym pełną), zawiera z klientami umowy na czas nieokreślony, a także wykonuje usługi jednorazowe, załatwia nietypowe i trudne sprawy w tym również karno-skarbowe, wyprowadza zaległości.
Posiadamy ubezpieczenie OC, jesteśmy płatnikami podatku VAT. Posiadamy programy Varico: KPiR + RP oraz KsH”

Biuro Rachunkowe Anna’91

,,Program księgowo-płacowy KsH®+RP firmy Varico® jest naszym narzędziem pracy od 2000 roku. Od tego czasu współpracujemy z kaliskim oddziałem firmy. Pracownicy dbają o poziom oferowanych programów i związanych z nimi usług. Współpraca z Varico® spełnia nasze oczekiwania, dlatego też zdecydowaliśmy się zakupić kolejny program z oferty Varico® – ObSp® Fakturowanie. Cieszy nas, że będąc klientem Varico®, mamy gwarancję, iż dostarczone programy uwzględniają aktualne wymogi prawne.”

Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi

Obsługa Sprzedaży ObSp®

Obsługa Sprzedaży ObSp® to uniwersalny program dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, który pozwala na automatyczne wystawianie faktur, obsługę operacji kasowych i bankowych oraz prowadzenie wszechstronnej gospodarki magazynowej.

Gwarantuje stabilność i nieustanne uzupełnianie o nowe funkcjonalności, które powstają zgodnie z najnowszymi trendami oraz sugestiami naszych klientów.

Program ObSp® jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi Varico: KPiR® (uproszczona księgowość) oraz KsH® (pełna księgowość).

obsługa sprzedaży i magazynu

Wybierając ObSp otrzymujesz roczną Licencję 4Inclusive w ramach której otrzymasz

Wsparcie techniczne i aktualizacje

Wsparcie techniczne i aktualizacje

Atrakcyjne rabaty w kolejnych latach (do 70%)

Atrakcyjne rabaty w kolejnych latach (do 70%)

Wieczyste prawo do korzystania z programu

Wieczyste prawo do korzystania z programu

Najważniejsze funkcjonalności ObSp®

  • Zarządzanie dowolną ilością magazynów, kartotek sprzedaży, zakupów, list kontrahentów, katalogów produktów i usług, cenników;
  • eksport plików JPK;
  • moduł produkcji;
  • obsługa faktur zaliczkowych i sprzedaży ratalnej;
  • dokument HDI, deklaracja Intrastat;
  • ewidencja VAT sprzedaży;
  • obsługa Kasy i Banku;
  • możliwość ukrywania towarów nieużywanych w magazynie, aby można było powrócić do nich później.
obsp_showcase
obsp_showcase4
  • pełna obsługa zobowiązań i należności z możliwością drukowania wezwań do zapłaty, listy niezapłaconych faktur, doliczania odsetek karnych, wystawiania not odsetkowych itp.;
  • kompleksowa obsługa zamówień od odbiorców i od dostawców;
  • możliwość pracy na stanowiskach sieciowych;
  • wysyłka SMS z powiadomieniami o naliczonym długu oraz z przypomnieniem o kończącym się terminie płatności za fakturę lub proformę;
  • liczne zestawienia i rejestry ułatwiające analizę oraz obsługę sprzedaży;
  • przelicznik jednostki miary;
  • automatyzacja wystawiania cyklicznych faktur, masowego wydruku do PDF i wysyłki mailowej;
  • całkowita dowolność kształtowania wzorca faktury – bez ograniczeń układu graficznego oraz długości opisu.

Zabezpiecz swoją pracę z Gwarancją Odtworzenia Danych

GOD to w pełni zintegrowana z oprogramowaniem Varico usługa gwarantująca bezpieczeństwo oraz odtworzenie Twoich firmowych dokumentów w sytuacji ich utraty. GOD można również wypróbować za darmo przez 30 dni.

  • Archiwizacja danych online
  • Nieograniczone miejsce na dysku
  • Profesjonalna pomoc w odzyskaniu plików

Usługi

29900
netto
  • Ewidencja zakupów
  • Faktura Pro-forma
  • Obsługa drukarek
  • Możliwość pracy sieciowej
  • Pobierz i wypróbuj

Magazyn

54900
netto
  • Obsługa 1 magazynu
  • Kasy fiskalne
  • Inwentaryzacja
  • Współpraca z e-sklepem
  • Pobierz i wypróbuj

Wielomagazynowa

74900
netto
  • Wiele magazynów
  • Kontrola stanów
  • Rotacje magazynowe
  • Współpraca z e-sklepem
  • Pobierz i wypróbuj

Ekspert

119900
netto
  • Dodatkowe moduły
  • Sprzedaż ratalna
  • Obsługa produkcji
  • Obsługa transportu
  • Pobierz i wypróbuj

Cena programu obejmuje: licencję upoważniającą do wieczystego użytkowania aplikacji oraz licencję 4 Inclusive na okres 1 roku. Dzięki oferowanej przez Varico licencji 4 Inclusive masz nieograniczony czasowo serwis telefoniczny oraz nielimitowany dostęp do aktualizacji (przez rok od daty zakupu).

rabaty_os czasu

Rabat na przedłużenie licencji 4 Inclusive – Klient kupujący program otrzymuje licencję 4 Inclusive na rok. Przedłużenie licencji 4 Inclusive na kolejne 12 miesięcy premiowane jest rabatem 50% ceny rynkowej programu. Nasi lojalni Klienci, którzy współpracują z nami dłużej niż 2 lata, cieszą się już 70% zniżką na zakup kolejnych przedłużeń licencji.

Opis funkcji START darmowa Usługi
Cena netto programu 0 zł 299 zł*
Wystawianie faktur sprzedaży i Pro-Form
Wydruk seryjny dokumentów sprzedaży, seryjne generowanie plików w pdf i załączanie do klienta
Obsługa/wystawianie faktur zaliczkowych
Ewidencja VAT sprzedaży
Pobieranie danych firmy z GUS
Możliwość wyboru szablonu faktury z 4 dostępnych w programie, możliwość stworzenia indywidualnego szablonu
Generowanie dokumentów w formacie PDF i możliwość seryjnej bezpośredniej wysyłki e-mailem
Eksport operacji sprzedaży do programu KPiR® i KsH®
Nieograniczona liczba stanowisk sieciowych
Obsługa Kasy i Banku, wystawianie dokumentów kasowych i bankowych
Obsługa należności i zobowiązań, rejestr dłużników i wierzycieli
Wystawianie faktur wewnątrzwspólnotowych (automatyczne pobieranie kursów walut ze strony internetowej NBP i EBC)
Liczba dostępnych magazynów Brak Brak
Zestawienie rotacji towarów w magazynie, moduł inwentaryzacji
Eksport operacji magazynowych do KsH®
Współpraca z e-sklepem IsoShop (eksport cen i towarów, import zamówień)
Obsługa sprzedaży ratalnej
Deklaracja INTRASTAT
Obsługa produkcji – komplementacja wyrobów
Obsługa transportu, dokumenty przewozu, specyfikacja sztuk ładunku, dokument transportu mięsa HDI
Eksport danych dotyczących współpracy zagranicznej do programów KPiR® i KsH ®
Odwrotne obciążenie
Minimalny rabat przy odnowieniu licencji 50% 50%
Przedstawione ceny nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
* Promocja dotyczy pierwszego zakupu, odnowienia licencji naliczane są osobno od cen obu programów z uwzględnieniem przysługujących rabatów.
Opis funkcji Magazyn Wielomagazynowa Ekspert
Cena netto programu 549zł* 749zł* 1199zł*
Wystawianie faktur sprzedaży i Pro-Form
Wydruk seryjny dokumentów sprzedaży, seryjne generowanie plików w pdf i załączanie do klienta
Obsługa/wystawianie faktur zaliczkowych
Ewidencja VAT sprzedaży
Pobieranie danych firmy z GUS
Możliwość wyboru szablonu faktury z 4 dostępnych w programie, możliwość stworzenia indywidualnego szablonu
Generowanie dokumentów w formacie PDF i możliwość seryjnej bezpośredniej wysyłki e-mailem
Eksport operacji sprzedaży do programu KPiR® i KsH®
Nieograniczona liczba stanowisk sieciowych
Obsługa Kasy i Banku, wystawianie dokumentów kasowych i bankowych
Obsługa należności i zobowiązań, rejestr dłużników i wierzycieli
Wystawianie faktur wewnątrzwspólnotowych (automatyczne pobieranie kursów walut ze strony internetowej NBP i EBC)
Liczba dostępnych magazynów 1 Dowolna Dowolna
Zestawienie rotacji towarów w magazynie, moduł inwentaryzacji
Eksport operacji magazynowych do KsH®
Współpraca z e-sklepem IsoShop (eksport cen i towarów, import zamówień)
Obsługa sprzedaży ratalnej
Deklaracja INTRASTAT
Obsługa produkcji – komplementacja wyrobów
Obsługa transportu, dokumenty przewozu, specyfikacja sztuk ładunku, dokument transportu mięsa HDI
Eksport danych dotyczących współpracy zagranicznej do programów KPiR®i KsH®
Odwrotne obciążenie
Minimalny rabat przy odnowieniu licencji 50%* 50%* 50%*
Przedstawione ceny nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
* Promocja dotyczy pierwszego zakupu, odnowienia licencji naliczane są osobno od cen obu programów z uwzględnieniem przysługujących rabatów.
Minimalne:

  • procesor Intel Pentium 4/AMD Athlon 1,5 GHz lub wyższe,
  • 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym lub więcej,
  • system operacyjny:
    • Microsoft Windows 7 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows 8.1 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows 10 32-bit/64-bit
  • zalecana minimalna rozdzielczość ekranu to 1366×768,
  • napęd CD lub DVD,
  • drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows,
  • wymagane posiadanie bazy PostgreSQL 9.1,
  • system plików NTFS na dysku twardym.

W instalacjach wielostanowiskowych zalecamy wykorzystanie dedykowanego serwera bazy danych.

Zalecane:

  • procesor Intel (Core2Duo/i3)/AMD (Athlon X2, Phenom) 2 GHz i wyższe,
  • 2 GB Pamięci RAM,
  • 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • system operacyjny:
    • Microsoft Windows 8.1 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows 10 32-bit/64-bit
  • zalecana minimalna rozdzielczość ekranu to 1366×768,
  • napęd CD lub DVD,
  • drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows,
  • wymagane posiadanie bazy PostgreSQL 9.1,
  • system plików NTFS na dysku twardym.

W instalacjach wielostanowiskowych zalecamy wykorzystanie dedykowanego serwera bazy danych.

Zalecane dla serwerów:

  • procesor Intel (CoreDuo/i3 i wyższe)/AMD (Athlon X2, Phenom) 2,5 GHz,
  • 3 GB Pamięci RAM,
  • 1 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • system operacyjny:
    • Microsoft Windows Vista 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows Windows 7 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows Windows 8.1 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows 2008/R2 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Linux: zalecana dystrybucja Debian – jako serwer bazy danych
  • napęd CD lub DVD,
  • drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows,
  • wymagane posiadanie bazy PostgreSQL 9.1,
  • system plików NTFS na dysku twardym (dla systemów Linux ext3).
  • dla systemu Linux inicjacja klastra bazy danych wykonana według FAQ: Inicjacja klastra bazy danych PostgreSQL pod Linux

Obsługa Sprzedaży ObSp® – Obsługa drukarek i kas fiskalnych

Funkcja ObSp
Start
ObSp
Usługi
ObSp
Magazyn
ObSp
Wielomagazynowa

Obsp
Ekspert

Obsługa drukarek i kas fiskalnych
 Drukarka

Współpraca z urządzeniami fiskalnymi

Drukarki fiskalne

  • Posnet:
    • Temo,
    • Thermal 5V,
    • Combo DF,
    • Nixdorf ND77,
    • Thermal HS,
    • DF 300/302,
  • Innova:
    • Profit,
    • Market,
  • Emar:
    • Solo,
    • Solo Bis,
    • Printo,
    • Duo,
  • Novitus (dawny Optimus):
    • Delio Prime,
    • Delio,
    • Bono,
    • Deon,
    • VEGA MOBILE,
    • Vento,
    • Quarto,
    • Vivo oraz Vivo II,
    • Optimus-iC Wiking,
  • ORHMET DF
  • obsługa protokołu Posnet

Kasy fiskalne

  • Optimus PS2000:
  •  ELZAB
    • ALFA
    • ALFA LUX 1279
    • ALFA LUX 2047
    • ALFA LUX 4095
    • ALFA MAX
    • ALFA MAX E
    • ALFA PLUS
    • ALFA SUPER 1279
    • ALFA SUPER 2047
    • ALFA SUPER 4095
    • ALFA SUPER 767
    • Alfa Waga 4095
    • Croatia Alfa
    • Croatia Alfa Plus
    • DELTA 20479
    • DELTA 9983
    • Delta Lux 20479
    • Delta Lux 9983
    • Jota 2047
    • SYSTEM 600
  • Novitus (dawny Optimus-IC):
    • BONITA / BONITA II
    • BRAVO
    • FIESTO
    • FRIGO II / FRIGO II+
    • MAŁA PLUS E
    • MAŁE TANGO
    • miniTax
    • NANO E
    • PS3000
    • RUMBA
    • SENTO E
    • SOLEO PLUS
    • SYSTEM
    • TIPO

Urządzenia fakturujące

  • Urządzenie SET