Zarządzaj magazynem i wystawiaj faktury

obsp_logo_4inclusive

Obsługa Sprzedaży ObSp® umożliwia sprawne wystawianie faktur i efektywne zarządzanie magazynem w firmie każdej wielkości!

Pobierz i wypróbuj przez 60 dni
Obsługa Sprzedaży ObSp - wypróbuj bezpłatnie 60 dni!

Cena od 299,00 zł netto | Sprawdź pełen cennik

Zamów indywidualną ofertę dla Twojej firmy

Zostaw nam swój numer – oddzwonimy i przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę.

Zamów program

Obsługa Sprzedaży ObSp® – Zalety

Korzystna cena już od 299zł

Eksport plików JPK!

Prosty i intuicyjny interfejs

Łatwość obsługi

Współpraca z KsH i KPiR

Współpraca z KPiR i KsH

Obsługa Sprzedaży ObSp®

Obsługa Sprzedaży ObSp® to uniwersalny program dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, który pozwala na automatyczne wystawianie faktur, obsługę operacji kasowych i bankowych oraz prowadzenie wszechstronnej gospodarki magazynowej.

Gwarantuje stabilność i nieustanne uzupełnianie o nowe funkcjonalności, które powstają zgodnie z najnowszymi trendami oraz sugestiami naszych klientów.

Program ObSp® jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi Varico: KPiR® (uproszczona księgowość) oraz KsH® (pełna księgowość).

Pobierz i wypróbuj przez 60 dni
obsługa sprzedaży i magazynu

Wybierając ObSp otrzymujesz roczną Licencję 4Inclusive w ramach której otrzymasz

Wsparcie techniczne i aktualizacje

Wsparcie techniczne i aktualizacje

Atrakcyjne rabaty w kolejnych latach (do 70%)

Atrakcyjne rabaty w kolejnych latach (do 70%)

Wieczyste prawo do korzystania z programu

Wieczyste prawo do korzystania z programu

Najważniejsze funkcjonalności ObSp®

  • Zarządzanie dowolną ilością magazynów, kartotek sprzedaży, zakupów, list kontrahentów, katalogów produktów i usług, cenników;
  • eksport plików JPK;
  • moduł produkcji;
  • obsługa faktur zaliczkowych i sprzedaży ratalnej;
  • dokument HDI, deklaracja Intrastat;
  • ewidencja VAT sprzedaży;
  • obsługa Kasy i Banku;
  • możliwość ukrywania towarów nieużywanych w magazynie, aby można było powrócić do nich później.
obsp_showcase
obsp_showcase4
  • pełna obsługa zobowiązań i należności z możliwością drukowania wezwań do zapłaty, listy niezapłaconych faktur, doliczania odsetek karnych, wystawiania not odsetkowych itp.;
  • kompleksowa obsługa zamówień od odbiorców i od dostawców;
  • możliwość pracy na stanowiskach sieciowych;
  • wysyłka SMS z powiadomieniami o naliczonym długu oraz z przypomnieniem o kończącym się terminie płatności za fakturę lub proformę;
  • liczne zestawienia i rejestry ułatwiające analizę oraz obsługę sprzedaży;
  • przelicznik jednostki miary;
  • automatyzacja wystawiania cyklicznych faktur, masowego wydruku do PDF i wysyłki mailowej;
  • całkowita dowolność kształtowania wzorca faktury – bez ograniczeń układu graficznego oraz długości opisu.

Zabezpiecz swoją pracę z Gwarancją Odtworzenia Danych

GOD to w pełni zintegrowana z oprogramowaniem Varico usługa gwarantująca bezpieczeństwo oraz odtworzenie Twoich firmowych dokumentów w sytuacji ich utraty. GOD można również wypróbować za darmo przez 30 dni.

  • Archiwizacja danych online
  • Nieograniczone miejsce na dysku
  • Profesjonalna pomoc w odzyskaniu plików

Usługi

29900
netto
  • Ewidencja zakupów
  • Faktura Pro-forma
  • Obsługa drukarek
  • Możliwość pracy sieciowej
  • Pobierz i wypróbuj

Magazyn

54900
netto
  • Obsługa 1 magazynu
  • Kasy fiskalne
  • Inwentaryzacja
  • Współpraca z e-sklepem
  • Pobierz i wypróbuj

Wielomagazynowa

74900
netto
  • Wiele magazynów
  • Kontrola stanów
  • Rotacje magazynowe
  • Współpraca z e-sklepem
  • Pobierz i wypróbuj

Ekspert

119900
netto
  • Dodatkowe moduły
  • Sprzedaż ratalna
  • Obsługa produkcji
  • Obsługa transportu
  • Pobierz i wypróbuj

Cena programu obejmuje: licencję upoważniającą do wieczystego użytkowania aplikacji oraz licencję 4 Inclusive na okres 1 roku. Dzięki oferowanej przez Varico licencji 4 Inclusive masz nieograniczony czasowo serwis telefoniczny oraz nielimitowany dostęp do aktualizacji (przez rok od daty zakupu).

rabaty_os czasu

Rabat na przedłużenie licencji 4 Inclusive – Klient kupujący program otrzymuje licencję 4 Inclusive na rok. Przedłużenie licencji 4 Inclusive na kolejne 12 miesięcy premiowane jest rabatem 50% ceny rynkowej programu. Nasi lojalni Klienci, którzy współpracują z nami dłużej niż 2 lata, cieszą się już 70% zniżką na zakup kolejnych przedłużeń licencji.

Funkcje ObSp
Usługi
ObSp
Magazyn
ObSp
Wielomagazynowa

Obsp
Ekspert

Ewidencja Zakupów
Wystawianie faktur, sprzedaży, rachunków, paragonów
Obsługa faktur zaliczkowych
Ewidencja sprzedaży VAT
Eksport dokumentów z KPiR i KsH
Wystawianie faktur zamówień (pro-forma)
Faktury wewnątrzwspólnotowe
Import przelewów z Kredyt Banku
Eksport przelewów, elektroniczna obsługa konta bankowego
Obsługa drukarek i kas fiskalnych
Liczba dostępnych magazynów
Jeden Dowolna Dowolna
Dokumenty magazynowe, moduł inwentaryzacji
Współpraca z e-sklepem IsoShop
Obsługa faktur zaliczkowych i sprzedaży ratalnej
Obsługa produkcji
Obsługa transportu
Minimalne:

  • procesor Intel Pentium 4/AMD Athlon 1,5 GHz lub wyższe,
  • 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym lub więcej,
  • system operacyjny:
    • Microsoft Windows Vista 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack
    • Microsoft Windows 7 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows 8.1 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows 10 32-bit/64-bit
  • zalecana minimalna rozdzielczość ekranu to 1024×768,
  • napęd CD lub DVD,
  • drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows,
  • system plików NTFS na dysku twardym.

W instalacjach wielostanowiskowych zalecamy wykorzystanie dedykowanego serwera bazy danych.

Zalecane:

  • procesor Intel (Core2Duo/i3)/AMD (Athlon X2, Phenom) 2 GHz i wyższe,
  • 2 GB Pamięci RAM,
  • 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • system operacyjny:
    • Microsoft Windows 8.1 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows 10 32-bit/64-bit
  • zalecana minimalna rozdzielczość ekranu to 1024×768,
  • napęd CD lub DVD,
  • drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows,
  • system plików NTFS na dysku twardym.

W instalacjach wielostanowiskowych zalecamy wykorzystanie dedykowanego serwera bazy danych.

Zalecane dla serwerów:

  • procesor Intel (CoreDuo/i3 i wyższe)/AMD (Athlon X2, Phenom) 2,5 GHz,
  • 3 GB Pamięci RAM,
  • 1 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • system operacyjny:
    • Microsoft Windows Vista 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows Windows 7 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows Windows 8.1 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows 2008/R2 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Linux: zalecana dystrybucja Debian – jako serwer bazy danych
  • napęd CD lub DVD,
  • drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows,
  • system plików NTFS na dysku twardym (dla systemów Linux ext3).
  • dla systemu Linux inicjacja klastra bazy danych wykonana według FAQ: Inicjacja klastra bazy danych PostgreSQL pod Linux