Program do Obsługi Sprzedaży (ObSp)

Oprogramowanie do sprzedaży dla firm

Program do obsługi sprzedaży

Program ObSp - Obsługa Sprzedaży

Program do obsługi sprzedaży umożliwia sprawne wystawianie faktur i efektywne zarządzanie magazynem w firmie każdej wielkości. Intuicyjna obsługa sprawia, że praca z programem jest prosta i szybka.
program obsp

Eksport plików JPK

Eksport plików do programów księgowo-finansowych KPiR i KsH, JPK-FA, JPK-VAT, Kamsoft, ZSMOPL

Nasz program dostosuje format plików z fakturami do Twojego programu księgowego

Wystawianie wszystkich typów dokumentów

Dzięki programowi do obsługi sprzedaży bezproblemowo wystawisz i obsłużysz: faktury, rachunki, paragony, korekty, zaliczki, końcowe, marża, proformy, zamówienia, kasa, bank

Integracje z oprogramowaniem zewnętrznym

Automatyczne wprowadzanie danych z faktur dzięki PrzyjaznaFaktura, integracja z terminalami Polcard, możliwość otwarcia e-sklepu opartego na PrestaShop/Woocommerce/e-shop isonet, BinSoft bsxPrinter,urządzenia fiskalne emar-elzab-posnet,wyciągi bankowe mt940

Program do faktur o wielu funkcjonalnościach

Najważniejsze funkcjonalności programu do Obsługi Sprzedaży ObSp

ObSp jest sprawnym i szybkim systemem do sprzedaży wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Dzięki wszechstronności i możliwości rozbudowy zwykły program do faktur może być dostosowany do każdej firmy niezależnie od branży.

Integracje z zewnętrznymi programami

ObSp umożliwia ntegrację serwisu kontrahentów z bazą adresową GUS/REGON/VIES/czynny podatnik VAT.

Wbudowana analityka

Wyposażony w wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz oraz możliwość tworzenia własnych raportów.

Generowanie plików kontrolnych wymaganych prawnie

Moduł e-Kontrole podatkowe, z poziomu którego można generować pliki kontrolne na potrzeby US, między innymi JPK_VAT, JPK_FA, JPK_MAG czy JPK_WB.

Zarządzanie sprzedażą i produktami

Moduł produkcyjny – korzystając z funkcji kompletacji stworzysz gotowy produkt z dowolnej liczby półproduktów. Dzięki programowi ObSp do obsługi sprzedaży w prosty sposób połączysz wykonywane przez Ciebie usługi z towarami.

Dlaczego wybrać właśnie nas?

Jakie funkcje posiada program do Obsługi Sprzedaży ObSp?

Program do obsługi sprzedaży ObSp jest zaprojektowany w taki sposób, aby zapewnić najbardziej optymalne i efektywne użytkowanie.

Podstawowe funkcje programu ObSp

  1. Zarządzanie magazynem, listą kontrahentów, katalogiem produktów i usług, cennikami
  2. Eksport plików JPK
  3. Wystawianie wszystkich typów dokumentówfaktury, rachunki, paragony, korekty, zaliczki, końcowe, marża,proformy, zamówienia, kasa,bank
  4. Integracja serwisu kontrahentów z bazą adresową GUS/REGON/VIES
  5. Obsługa płatności kartą, przedpłat, oraz sprzedaży ratalnej
  6. Współpraca z terminalami płatniczym POLCARD
  7. Wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów
  8. Moduł e-Kontrole podatkowe, z poziomu którego można generować pliki kontrolne na potrzeby US, między innymi JPK_VAT, JPK_FA, JPK_MAG czy JPK_WB
  9. Wysyłka e-mail, SMS z powiadomieniem o naliczonym długu oraz z przypomnieniem o kończącym się terminie płatności za fakturę lub proformę;
  10. Automatyzacja wystawiania cyklicznych faktur, masowego wydruku do PDF i wysyłki mailowej;
  11. Obsługa płatności poprzez kasę,bank w tym import MT940
  12. Możliwość ukrywania towarów nieużywanych w magazynie, aby można było powrócić do nich później.

Rozszerzone funkcjonalności w zależności od wersji

  1. Dokument HDI, deklaracja Intrastat w tym wysyłka e-deklaracji
  2. Moduł produkcyjny – Dzięki funkcji kompletacji stworzysz gotowy produkt z dowolnej liczby półproduktów. W prosty sposób połączysz wykonywane przez Ciebie usługi z towarami.
  3. Integracja z urządzeniami fiskalnymi Emar,Posnet,Elzab — dopisać listę obsługiwanych urządzeń
  4. Integracja z kolektorem danych opartym na Windows Mobile – Dolphin
  5. Obsługa sprzedaży ratalnej
  6. Integracja z systemem ofertowania onlinePrzyjaznaOferta

e-sklep z programem do obsługi sprzedaży

Najnowsze aktualizacje i wersje programów

Zobacz wcześniejsze wersje programów i pobierz aktualną

Za zmiany prawne w programie do Obsługi Sprzedaży nigdy nie płacisz!

Licencja 4Inclusive z Obsługą Sprzedaży

Licencja 4Inclusive to szereg usług zapewnianych w ramach aktualnej wersji programów Varico.

Wybierając oprogramowanie Varico z Licencją 4Inclusive masz pewność, że otrzymasz niezbędną pomoc, a Twoje programy będą zawsze przystosowane do bieżących zmian prawnych.

Wszystkie korzyści z programu do obsługi sprzedaży z Licencją 4Inclusive zobaczysz tutaj

DARMOWE AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA
Darmowa aktualizacje oprogramowania

Wszystkie nowe wersje i łatki programu z aktualnymi zmianami prawnymi masz od ręki i za darmo!

DARMOWY SERWIS
Serwis telefoniczny i dostęp do pomocy

Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem – Doradcy Techniczni będą

odpowiadać na Twoje pytania dopóki nie uzyskasz niezbędnej wiedzy.

Rabaty cenowe

Oprócz standardowego rabatu na odnowienie nawet do 70% skorzystaj z rabatu na podwyższenie wersji programu!

WIECZYSTE PRAWO UŻYTKOWANIA
Wieczyste prawo użytkowania

Po wygaśnięciu okresu licencji masz prawo do korzystania z funkcjonalności programu jak długo zechcesz!

service-bottom-image

Dodatkowe funkcjonalności programu do Obsługi Sprzedaży

Integracja e-sklepu z programem

Już dziś przyspiesz rozwój swojej firmy dzięki nowoczesnej integracji e-sklepu z programem do Obsługi Sprzedaży. Opisz nam swój biznes, a my przeanalizujemy Twoje potrzeby i wdrożymy rozwiązania spełniające  oczekiwania. Wdrożenie internetowego sklepu zintegrowanego z programem ObSp® przyniesie znaczne korzyści dla firmy w wielu obszarach jej działalności.

PRZEKONAJ SIĘ SAM, ŻE GO POTRZEBUJESZ

Sprawdź za darmo przez 60 dni

CENNIK

Wybierz rozwiązanie, którego potrzebujesz

ObSp Usługi

349

NA 12 MIESIĘCY

netto

ObSp Magazyn

649

NA 12 MIESIĘCY

netto

ObSp Wielomagazynowa

899

NA 12 MIESIĘCY

netto

ObSp Ekspert

1099

NA 12 MIESIĘCY

netto

*Odnowienie Licencji 4Inclusive na kolejne 12 miesięcy premiowane jest rabatem 50% ceny rynkowej programu. Nasi lojalni Klienci, którzy współpracują z nami dłużej niż 2 lata, cieszą się już 70% zniżką na zakup kolejnych odnowień licencji.

*Warunkiem otrzymania rabatu jest odnowienie Licencji 4Inclusive programu w przeciągu 2 tygodni od wygaśnięcia licencji. Jeśli to nie nastąpi – Klient, który jest z nami więcej niż dwa lata otrzymuje przy odnowieniu rabat w wysokości 50% ceny netto programu.

*Odnowienie Licencji 4Inclusive na programy jest liczone wg cen pojedynczych programów.

*Wszystkie kwoty są cenami netto (bez VAT) oraz dotyczą jednego stanowiska. Na drugie stanowisko rabat -50% ceny, trzecie i kolejne – rabat -60% ceny.

Współpraca z urządzeniami fakturującymi

Urządzenie SET

Współpraca z drukarkami fiskalnymi

Posnet:

  1. Temo,
  2. Thermal 5V,
  3. Combo DF,
  4. Nixdorf ND77,
  5. Thermal HS,
  6. DF 300/302,

Innova:

  1. Profit,
  2. Market,

Emar:

  1. Solo,
  2. Solo Bis,
  3. Printo,
  4. Duo,

Novitus (dawny Optimus):

  1. Delio Prime,
  2. Delio,
  3. Bono,
  4. Deon,
  5. VEGA MOBILE,
  6. Vento,
  7. Quarto,
  8. Vivo oraz Vivo II,
  9. Optimus-iC Wiking,

ORHMET DF

obsługa protokołu Posnet

Współpraca z Kasami fiskalnymi

Optimus PS2000:

 ELZAB

    1. ALFA
    2. ALFA LUX 1279
    3. ALFA LUX 2047
    4. ALFA LUX 4095
    5. ALFA MAX
    6. ALFA MAX E
    7. ALFA PLUS
    8. ALFA SUPER 1279
    9. ALFA SUPER 2047
    10. ALFA SUPER 4095
    11. ALFA SUPER 767
    12. Alfa Waga 4095
    13. Croatia Alfa
    14. Croatia Alfa Plus
    15. DELTA 20479
    16. DELTA 9983
    17. Delta Lux 20479
    18. Delta Lux 9983
    19. Jota 2047
    20. SYSTEM 600

Novitus (dawny Optimus-IC):

  1. BONITA / BONITA II
  2. BRAVO
  3. FIESTO
  4. FRIGO II / FRIGO II+
  5. MAŁA PLUS E
  6. MAŁE TANGO
  7. miniTax
  8. NANO E
  9. PS3000
  10. RUMBA
  11. SENTO E
  12. SOLEO PLUS
  13. SYSTEM
  14. TIPO

EMAR

Emar Nova