Pełna księgowość nigdy nie była tak prosta

ksh_logo_4inclusive

KsH® umożliwia prowadzenie pełnej księgowości bazującej na elastycznym planie kont w przedsiębiorstwach o dowolnym profilu działalności oraz w jednostkach budżetowych.

Pobierz i wypróbuj przez 60 dni

Księga Handlowa KsH - wypróbuj bezpłatnie 60 dni!

Cena od 1549,00 zł netto | Sprawdź pełen cennik

Zamów indywidualną ofertę dla Twojej firmy

Zostaw nam swój numer – oddzwonimy i przygotujemy dla Ciebie specjalną ofertę.

Zamów program

Księga Handlowa KsH® – Zalety

Prosty i intuicyjny interfejs

Szablony księgowania

Import wyciągów bankowych

Pomoc techniczna

Księga Handlowa KsH®

Program umożliwia realizację wszelkich zaawansowanych operacji księgowych, począwszy od kompletnej obsługi rozrachunków i rozliczeń z kontrahentami, obsługi systemu e-Deklaracje, a kończąc na możliwości generowania licznych raportów i zestawień.

W zależności od wersji pozwala prowadzić księgowość 1 lub wielu firm, a specjalnie dla biur rachunkowych przygotowaliśmy rozwiązania znacząco ułatwiają codzienną pracę.

Pobierz i wypróbuj przez 60 dni

Wybierając KsH otrzymujesz roczną Licencję 4 Inclusive w ramach której otrzymasz

Wsparcie techniczne i aktualizacje

Atrakcyjne rabaty w kolejnych latach (do 70%)

Wieczyste prawo do korzystania z programu

Najważniejsze funkcjonalności KsH®

  • Generowanie plików Jednolitego Pliku Kontrolnego;
  • Możliwość zaadaptowania jednego z wzorcowych planów na własne potrzeby;
  • Prowadzenie struktury zakupów i automatyczne rozbijanie obrotu według tej struktury;
  • Automatyczne obliczanie deklaracji VAT, rozliczanie miesięczne, kwartalne lub wg metody kasowej;
  • Rejestracja czasu pracy;
  • Elastyczne powiązanie z rejestrami zakupów i sprzedaży VAT;
ksh_showcase4
ksh_showcase3
  • Dowolny plan kont układany przez użytkownika wraz z podaniem typu konta;
  • Ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych, wewnątrzwspólnotowych oraz pozaunijnych;
  • Definiowanie i generowanie szeregu sprawozdań, zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych;
  • Pobieranie danych z GUS;
  • System przypomnień o najważniejszych terminach;
  • Import wyciągów bankowych (Alior Bank, mBank, BZ WBK, Pekao SA, SGB, Raiffeisen, Bank BGŻ, Bank BPS, Bank BPH, ING Bank Sląski)

Wysyłka JPK w KsH® – opinie naszych Klientów

„Generowanie i wysyłka JPK odbyła się szybko i bez żadnych problemów.”
Biuro Rachunkowe Biuro-Max, link
„Zero problemów, generowanie i wysyłka przebiegła sprawnie.”
Biuro Rachunkowe Zbigniew Gabiec
„Wysyłam w KsH. Szybka opcja generowania i wysyłki. Super rozwiązanie.”
Biuro Usługowe Ewa Kwiatkowska
„Moduł sprawny, żadnych problemów.”
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Izbicy Kujawskiej
„Szybki moduł do eksportu i wysyłki, wszystko przebiegło bez komplikacji.”
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gminy Lubraniec
Przyspieszaj swoją pracę z modułem e-Deklaracje.

e-Deklaracje
Pełna obsługa systemu e-Deklaracje ułatwi Twoją pracę (masowy podpis e-Deklaracji).

Rozliczenie Płac RP
Program KsH® można dodatkowo uzupełnić o moduł Rozliczenie Płac.

Przyjazne Formularze
KsH® oferuje możliwość skorzystania z bazy niemal 3000 aktualnych formularzy, druków, umów i deklaracji.

W cenie KsH® otrzymasz Gwarancję Odtworzenia Danych

GOD to w pełni zintegrowana z KsH® usługa gwarantująca bezpieczeństwo oraz odtworzenie Twoich firmowych dokumentów w sytuacji ich utraty.

  • Archiwizacja danych online
  • Nieograniczone miejsce na dysku
  • Profesjonalna pomoc w odzyskaniu plików

Jeżeli nie wiesz jak aktywować usługę w swoim programie, skontaktuj się z Doradcą Biznesowym.

Wersja pojedyncza

154900
netto
  • 1 Firma
  • Elastyczny plan kont
  • Szablony księgowania
  • Import wyciągów bankowych
  • Gwarancja Odtworzenia Danych
  • Pobierz i wypróbuj

Wersja Ekspert

169900
netto
  • Wiele firm
  • Zaawansowane opcje raportowania
  • Masowy podpis e-Deklaracji
  • Statystyki księgowania
  • Import wyciągów bankowych
  • Gwarancja Odtworzenia Danych
  • Pobierz i wypróbuj
*wycena ustalana indywidualnie na e-mail lub telefon

Cena programu obejmuje: licencję upoważniającą do wieczystego użytkowania aplikacji oraz licencję 4 Inclusive na okres 1 roku. Dzięki oferowanej przez Varico licencji 4 Inclusive masz nieograniczony czasowo serwis telefoniczny oraz nielimitowany dostęp do aktualizacji (przez rok od daty zakupu).

rabaty_os czasu2

Rabat na przedłużenie licencji 4 Inclusive – Klient kupujący program otrzymuje licencję 4 Inclusive na rok. Przedłużenie licencji 4 Inclusive na kolejne 12 miesięcy premiowane jest rabatem 50% ceny rynkowej programu. Nasi lojalni Klienci, którzy współpracują z nami dłużej niż 2 lata, cieszą się już 70% zniżką na zakup kolejnych przedłużeń licencji.

Funkcje Pojedyncza Ekspert
Liczba prowadzonych firm w programie Jedna Dowolna
Dowolna liczba środków trwałych
Współpraca z programem ObSp
Elastyczne definiowanie własnego bilansu oraz rachunków zysków i strat
Eksport wysłanych zestawień do Excella, Worda i PDF
Seryjny wydruk uzgodnienia salda
Wysyłka e-Deklaracji
Masowy
podpis
Szybkie księgowanie poprzez szablony
Dowolny plan kont
Gwarancja Odtworzenia Danych
Minimalne:

  • procesor Intel Pentium 4/AMD Athlon 1,5 GHz lub wyższe,
  • 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym lub więcej,
  • system operacyjny:
    • Microsoft Windows Vista 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack
    • Microsoft Windows 7 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows 8.1 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows 10 32-bit/64-bit
  • zalecana minimalna rozdzielczość ekranu to 1366×768,
  • napęd CD lub DVD,
  • drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows,
  • system plików NTFS na dysku twardym.

W instalacjach wielostanowiskowych zalecamy wykorzystanie dedykowanego serwera bazy danych.

Zalecane:

  • procesor Intel (Core2Duo/i3)/AMD (Athlon X2, Phenom) 2 GHz i wyższe,
  • 2 GB Pamięci RAM,
  • 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • system operacyjny:
    • Microsoft Windows 8.1 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows 10 32-bit/64-bit
  • zalecana minimalna rozdzielczość ekranu to 1366×768,
  • napęd CD lub DVD,
  • drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows,
  • system plików NTFS na dysku twardym.

W instalacjach wielostanowiskowych zalecamy wykorzystanie dedykowanego serwera bazy danych.

Zalecane dla serwerów:

  • procesor Intel (CoreDuo/i3 i wyższe)/AMD (Athlon X2, Phenom) 2,5 GHz,
  • 3 GB Pamięci RAM,
  • 1 GB wolnego miejsca na dysku twardym,
  • system operacyjny:
    • Microsoft Windows Vista 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows Windows 7 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows Windows 8.1 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Microsoft Windows 2008/R2 32-bit/64-bit (z ostatnim aktualnym Service Pack)
    • Linux: zalecana dystrybucja Debian – jako serwer bazy danych
  • napęd CD lub DVD,
  • drukarka pracująca w systemie Microsoft Windows,
  • system plików NTFS na dysku twardym (dla systemów Linux ext3).
  • dla systemu Linux inicjacja klastra bazy danych wykonana według FAQ: Inicjacja klastra bazy danych PostgreSQL pod Linux